I 2014 havde jeg fået mine børn, og vendte tilbage til at se på, hvilken vej min baggrund, som psykolog skulle bringe mig fremadrettet.
Jeg søgte herefter ind i PPR, da jeg ønskede at arbejde med børn, unge, familie samt skoler og institutioner - børn og unges samlede liv.
Fra december 2014-december 2020 var jeg ansat i PPR i Hillerød Kommune.
Her fulgte jeg familier, børn og unge, og har mødte dem i deres udviklingsprocesser ved både samtaleforløb, gruppeforløb samt i de pædagogiske processer, og i forlængelse heraf vægtet samspillet mellem barnets arenaer højt.
Jeg havde løbende supervisionsforløb med lærere og pædagoger, som var medvirkende til udvikling af det pædagogiske arbejde og forståelsen af børnene. I den pædagogiske og skolefaglige kontekst har der ligeledes været rum til et samarbejde og en sparring med ledelse været rum til organisationsudvikling med henblik på at kunne møde børnene.
Endelig indeholdt jobbet en del psykologisk udredning og pædagogiske psykologiske vurderinger, som har medvirket til, at jeg udviklede en klar og faglig stemme i forhold hertil.
Før jeg blev færdiguddannet som psykolog har jeg blandt andet arbejdet som forskningsassistent samt som støttepædagog for en 4-årig dreng med autisme.